Zákaznická infolinka + telefonické obj.: 734 428 672, PO-PÁ 09.00-17.00 hod.

kočárky Kifik.cz

kočárky Kifik.cz platební metody

Napište nám kdykoliv

Vítejte v poradně kočárky Kifik.cz

Maté-li jakoukoliv otázku z oblasti s Vaším výběrem kočárku, náš team kočárky Kifik.cz Vám na tomto místě pomůže nalézt odpověď! Neváhejte a ptejte se nás.

Poradna

Strana: 1 2 3 4 ... 24
Autor:Lucie Kodrlová
Datum:lis 26, 2020
Město:Ostrava - Muglinov
Privátní příspěvek
Autor:Stanislav Küfner
Datum:lis 27, 2020
Email:
Web:https://www.kifik.cz/
Dobrý den, vysuňte prosím přední držáky s koly z podvozku a pošlete na náš email obchod@kifik.cz fotografii vrchní strany držáku kola. Děkuji
Autor:Pavla Wágnerová
Datum:lis 26, 2020
Město:Ralsko
Dobrý den, mám vybranou trojkombinaci kunert romantic. Než si ji koupím chtěla bych jí vidět osobně, jde to nějak udělat? Děkuji za odpověď.
Autor:Stanislav Küfner
Datum:lis 27, 2020
Email:
Web:https://www.kifik.cz/
Dobrý den, bohužel tento model nemáme nyní vystavený v prodejně. Děkuji
Autor:Marie Hoyerová
Datum:lis 2, 2020
Město:Slavkov u Brna
Privátní příspěvek
Strana: 1 2 3 4 ... 24
SVOLÁVACÍ SERVIS KOČÁRKŮ RIKO BASIC!

SVOLÁVACÍ SERVIS KOČÁRKŮ RIKO BASIC!



Vážení zákazníci,

na základě informací od výrobce Riko o možné vadné sadě adaptérů v podvozku kočárku Riko BASIC se výrobce rozhodl provést servis na podvozcích tohoto modelu kočárku. POZOR! Nepoužívejte kočárek se sportovní korbou s umístěním dítěte proti směru jízdy, tváří k osobě tlačící kočárek. Může dojít k automatickému vycvaknutí sportovní korby.

Zároveň výrobce Riko informuje, že používání kočárku s hlubokou korbou nebo se sportovní korbou směřující dopředu (když dítě sedí po směru jízdy), je zcela bezpečné!

Pokud máte kočárek BASIC zakoupený před 1. 8. 2019, kontaktujte nás písemně na následující emailové adrese: obchod@kifik.cz. Do e-mailu uveďte své jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a číslo faktury. Objednáme vyzvednutí kočárku u Vás kurýrní společností. Adaptéry budou výrobcem bezplatně vyměněny a podvozek kočárku bude zaslán zpět na stejnou adresu, ze které byl přijat na náklady naší společnosti.

Velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

Napište nám