Poradna

Vítejte v poradně kočárky Kifik.cz

Maté-li jakoukoliv otázku z oblasti s Vaším výběrem kočárku, náš team kočárky Kifik.cz Vám na tomto místě pomůže nalézt odpověď! Neváhejte a ptejte se nás.

Strana: 1 ... 22 23 24 25 26
Autor:Monika Küfnerová
Datum:úno 18, 2019
Email:
Web:https://www.kifik.cz/
Dobrý den, korba jde jen od firmy Patron. Hezký den.
Autor:Pavla
Datum:úno 7, 2019
Město:Jablonec nad Nisou
Dobrý den ráda bych se zeptala když si u vás doma něco objednám dovezete nebo se dá vyzvednout osobně na prodejně? Děkuji za odpověď
Autor:Stanislav Küfner
Datum:úno 8, 2019
Email:
Web:https://www.kifik.cz/
Dobrý den, kočárky posíláme kurýrem na dobírku nebo po platbě předem. Jestliže si chcete zakoupit kočárek v prodejně, je potřeba si kočárek objednat tam. Záloha je 1.000,- Kč předem. Děkuji a přeji hezký víkend, Küfner
Autor:Veronika
Datum:led 23, 2019
Město:Frydlant
Dobrý den, dostala jsem jako dárek od prarodičů kočárek.. nicméně už jeden mám a chtěla jsem se optat zda kočárky i vykupujete..nebyl nikdy používány a je na něj ještě dva roky záruka.Dekuji za odpověď
Autor:Monika Küfnerová
Datum:led 23, 2019
Email:
Web:https://www.kifik.cz/
Dobrý den, bohužel kočárky nevykupujeme. Hezký den
Autor:Lucie
Datum:led 15, 2019
Dobrý den. Sháním nanoznik na kočárek adamex barletta 2017. Nevíte kde se dá sehnat? Děkuji Plašilová
Autor:Monika Küfnerová
Datum:led 21, 2019
Email:
Web:https://www.kifik.cz/
Dobrý den, my nánožník bohužel nemáme k dispozici, ale zde je kontakt na dovozce: http://www.babynova.cz/kontakt/. Děkuji.
Strana: 1 ... 22 23 24 25 26
SVOLÁVACÍ SERVIS KOČÁRKŮ RIKO BASIC!

SVOLÁVACÍ SERVIS KOČÁRKŮ RIKO BASIC!



Vážení zákazníci,

na základě informací od výrobce Riko o možné vadné sadě adaptérů v podvozku kočárku Riko BASIC se výrobce rozhodl provést servis na podvozcích tohoto modelu kočárku. POZOR! Nepoužívejte kočárek se sportovní korbou s umístěním dítěte proti směru jízdy, tváří k osobě tlačící kočárek. Může dojít k automatickému vycvaknutí sportovní korby.

Zároveň výrobce Riko informuje, že používání kočárku s hlubokou korbou nebo se sportovní korbou směřující dopředu (když dítě sedí po směru jízdy), je zcela bezpečné!

Pokud máte kočárek BASIC zakoupený před 1. 8. 2019, kontaktujte nás písemně na následující emailové adrese: kocarky@kifik.cz. Do e-mailu uveďte své jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a číslo faktury. Objednáme vyzvednutí kočárku u Vás kurýrní společností. Adaptéry budou výrobcem bezplatně vyměněny a podvozek kočárku bude zaslán zpět na stejnou adresu, ze které byl přijat na náklady naší společnosti.

Velice se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

Heureka recenze
Hodnocení: 5 / 5
09.09.2021
Skvělá komunikace, rychlé dodání kočárku byli jsme si ho vyzvednout na prodejně. Paní byla velice milá. Jsem prvorodička a paní na obchodě neměla problém vysvětlit jak se kočárek sestavuje. Skvělý přístup a mohu jen doporučit
Hodnocení: 5 / 5
30.08.2021
Hodnocení: 4.5 / 5
20.08.2021
Jednání na rovinu, přehlednost zboží, velký výběr
Hodnocení: 5 / 5
11.08.2021
Kočárek moc hezký,jsem spokojená.
Hodnocení: 5 / 5
07.08.2021
Hodnocení: 4 / 5
28.07.2021
Kočárek budeme skládat až se narodí mimčo. Co se týče dopravy a komunikace vřele doporučuji. Kočárek dorazil dle domluvy termín dodání byl 2 týdny a pevně věřím, že i při skládání bude vše v pořádku. děkujeme Kifiku :)
Hodnocení: 5 / 5
27.07.2021
Doporučuji.
Zobrazit více hodnocení